Online tudom segíteni a vállalkozásod a mindennapi adminisztrációs feladatait, ezenfelül Budapesten már rendelkezésre tudok állni a személyes megjelenést igénylő adminisztratív, archiválási feladatok esetében is.
Több mint 10 éves többnyire pénzügyi és biztosítói szektorban betöltött back office jellegű tapasztalatot tudhatok magam mögött.
Az elmúlt évek alatt a hatékonyságot tartottam a legfontosabb szempontnak a munkáim során, amivel nem csak a munkáltató, de a saját elvárásaim is felül tudjam múlni. Számos alkalommal is dolgoztam párhuzamosan több munkáltatónál kiváló produktivitással, így ebből adódóan döntöttem az az online asszisztencia mellett. A tanulmányaim és a tapasztalataim alapján az alábbi szoftvereket használtam már adatkezelés, rögzítés, céljával, illetve ha szükség van rá, nagyon szívesen megtanulok számomra új rendszereket is alkalmazni.
Általam használt szoftverek
Outlook
Zoom
MS Teams
Skype
Trello
Facebook
Instagram
SAP
MS office
Libra
Post admin
CRM
E-cégkapu
Tanulmányaim alatt SAP és Libra integrált vállalatirányítási rendszer oktatásban is részesültem és egyben mind a kettőben tapasztalatot tudtam szerezni az előző állásaimnak köszönhetően.